Kei 13

IBS De Steenuil werkt samen in Kei13.

Sinds januari 2011 is De Steenuil gevestigd in Kei13, hét kindcentrum in Deventer. Een prachtig gebouw, helemaal afgestemd op de kinderen en hun ouders. Kei13 is gebouwd op de grens tussen de wijk Keizerslanden en de nieuwbouwwijk Steenbrugge en is speciaal gebouwd voor de kinderen en ouders van deze twee wijken. Binnen de muren van Kei13 vind je onder andere twee basisscholen, een kinderdagverblijf en peuterspeelzaal, buitenschoolse opvang, een consultatiebureau, logopedie, huisarts en sportverenigingen. Alle organisaties hebben korte lijnen en werken nauw samen. Op die manier krijgen kinderen de ruimte en kansen op zich zo optimaal mogelijk te ontwikkelen.

Op de website www.kei13.nl vindt u de nodige informatie over Kei13. Alle organisaties binnen Kei13 komen in beeld. Wilt u meer weten of heeft u specifieke vragen, neem dan contact met op met de betreffende organisatie. We kunnen ons voorstellen dat u nieuwsgierig bent naar Kei13. Loop gerust binnen of maak een afspraak met een van de partners voor een rondleiding. U en uw kind(eren) zijn van harte welkom!