Onze school

De Steenuil: een wereldschool

IBS De Steenuil is een interconfessionele basisschool met aandacht voor wereldse thema’s, het nieuws van de dag en de diverse geloofsachtergronden van de kinderen. Dat sluit helemaal aan bij de wijken Steenbrugge en Keizerslanden waarin de school zich bevindt.

Geloof, hoop en respect zijn universeel voor alle geloofsachtergronden en culturen. Daarmee onderscheiden we ons dan ook van andere scholen. De vieringen, passend bij de christelijke geloofsovertuiging, vieren we met elkaar en zorgen voor verbondenheid.

,,Kinderen maken op De Steenuil een prachtige, leerzame en verrijkende 8-jarige wereldreis.”

De Steenuil is gevestigd in het gebouw KEI13, hét kindcentrum voor kinderen van 0 tot 13 jaar. Bij ons vindt u een interconfessioneel karakter, een positief leerklimaat én de speciale aandacht voor sport, bewegen en gezondheid. Daarnaast hebben wij oprechte aandacht voor onze leerlingen en hun ouders en bieden we onderwijs van topniveau.

Natuurlijk bent u van harte welkom om De Steenuil te komen bekijken. Wij vertellen u graag meer, terwijl u een kijkje neemt in de klassen. Bel gerust om een afspraak te maken voor een rondleiding. Wij zijn telefonisch bereikbaar op 0570-625441 of per mail: steenuil@varietas.nl